12 Ağustos 2010 Perşembe

İçe Kaçış


Kazanan mıyım, yoksa kaybeden mi?

Hangi kazancım, hangi kaybımın nedeni?

Gözyaşlarım hangi mutluluğuma yemin ya da hangi kahkaham hangi acıma zemin?

Hangi ölüm daha acısız derken ölümün santigrat cinsinden derecesini hissetmek daha çok acıtıyor canını insanın,

Aynadaki gözlerin diyordu bahar bana, "karşılıklı" demişti ve ardından sayısız noktalar...

Kazanılan puanlar son onur kurtarışı mı, yoksa yeni bir hayat başlangıcı mıydı?

Gitmeye günler kala bambaşka bir şehre kaçış mıydı bu söylediğim onca hayal tretmanı arasından..

Bu şehrin kadınlarını ( genç kızlara kayıyorum artık) güzelleştiren ben miydim, yoksa iki kadeh miydi köpüren masamda..?

Hüznü özlüyorum günlerdir, aylardır, yıl olmasıdır en büyük korkum..!

Elim boşta kalıyor ne zaman yazmak istesem, hep bir yolculuk artık aklımdaki tek şerit, dönüşü olmayan..


Köksal Tek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder